libri scuola books Fumetti ebook dvd top ten sconti 0 Carrello


Torna Indietro

connell julia (curatore); burgess john (curatore) - developments in the call centre industry

Developments in the Call Centre Industry Analysis, Changes and Challenges

;




Disponibilità: Normalmente disponibile in 20 giorni
A causa di problematiche nell'approvvigionamento legate alla Brexit sono possibili ritardi nelle consegne.


PREZZO
24,98 €
NICEPRICE
23,73 €
SCONTO
5%



SPEDIZIONE GRATIS
con corriere veloce per acquisti oltre 29,00 €.


Pagabile anche con Carta della cultura giovani e del merito, 18App Bonus Cultura e Carta del Docente


Facebook Twitter Aggiungi commento


Dettagli

Genere:Libro
Lingua: Inglese
Editore:

Routledge

Pubblicazione: 03/2012
Edizione: 1° edizione





Note Editore

Over the past ten years there has been a massive growth in call centres worldwide. These centres are said to represent the most dynamic growth area in white-collar employment internationally since the mid 1990s. Yet the footloose and global nature of the industry means that jobs will always be susceptible to outsourced operations, ICT developments, public sector subsidization of business restructuring and re-location, and cheaper operations elsewhere. This book conducts a thorough analysis ofthis modern phenomenon.




Sommario

1. Call Centre Characteristics 2. Call Centre Location and Job Revitalization 3. Call Centres Anywhere, Anytime, Anyplace










Altre Informazioni

ISBN:

9780415511483

Condizione: Nuovo
Collana: Routledge Studies in Business Organizations and Networks
Dimensioni: 9.25 x 6.25 in Ø 0.75 lb
Formato: Brossura
Illustration Notes:4 b/w images, 26 tables and 4 line drawings
Pagine Arabe: 208


Dicono di noi