libri scuola books Fumetti ebook dvd top ten sconti 0 Carrello


Torna Indietro

barrow giles; newton trudi - walking the talk
Zoom

Walking the Talk How Transactional Analysis is Improving Behaviour and Raising Self-Esteem

;




Disponibilità: Normalmente disponibile in 20 giorni
A causa di problematiche nell'approvvigionamento legate alla Brexit sono possibili ritardi nelle consegne.


PREZZO
45,98 €
NICEPRICE
43,68 €
SCONTO
5%



Questo prodotto usufruisce delle SPEDIZIONI GRATIS
selezionando l'opzione Corriere Veloce in fase di ordine.


Pagabile anche con Carta della cultura giovani e del merito, 18App Bonus Cultura e Carta del Docente


Facebook Twitter Aggiungi commento


Spese Gratis

Dettagli

Genere:Libro
Lingua: Inglese
Pubblicazione: 01/2006
Edizione: 1° edizione





Note Editore

First Published in 2006. Helping teachers to counter challenging behaviour, absenteeism and bullying, this book follows on from the successful Improving Behaviour and Raising Self-esteem ( 2001) and shows how Transactional Analysis can benefit the individual, class and whole school across the early years, primary and secondary phases. The book includes: An introduction to TA concepts and a map to direct readers around the book; Case studies that highlight how TA can be implemented in different educational settings; Time-saving photo coplable resources. For SEN Co-ordinators, LSU Managers, teachers, Lead Behaviour Professionals, Behaviour Education Support Teams, Learning Mentors, policy-makers in schools and LEAs, Educational Psychologists and Early Years Specialists.




Sommario

Chapter 1 TA Terminology; Chapter 2 I Teaching TA in the Primary School, LindaHellaby; Chapter 3 2 Saying Hello: Establishing a Pastoral Mentoring Service in an Inner-city Secondary School, PeteShotton; Chapter 4 3 It Doesn't Matter What Age You Are — It's What Stage You Are At That Counts, GillWong, EmmaBradshaw; Chapter 5 4 Keep Taking the TA: A Letter to Henri Matisse, PatriciaBlake; Chapter 6 5 Have I Got the Right Hat On? Using TA to Deliver High-quality Individual Tuition, AntheaHarding; Chapter 7 6 Am I In or Out? Using Imago Theory in Developing Effective Group Work, EmmaBradshaw, GillWong; Chapter 8 7 It's a Zoo Out There! Helping Children Cope with Bullying by Understanding Drivers and Permissions, BenWye; Chapter 9 8 Taking the Drama Out of a Crisis: How School Managers Use Game Theory to Promote Autonomy, GilesBarrow; Chapter 10 9 3D OK-ness for Schools: Developing Positive School Cultures through Three-dimensional Acceptance, TrudiNewton; Chapter 11 10 ConclusionAppendix I: Cycles of Development; Appendix 2: Worksheets for Chapter I; References and BibliographyIndex;




Autore

Giles Barrow is a freelance teacher and trainer and Educational Transactional Analyst. Trudi Newton is a Teaching and Supervising Transactional Analyst.




I LIBRI CHE INTERESSANO A CHI HA I TUOI GUSTI




I LIBRI ACQUISTATI DA CHI HA I TUOI GUSTI

Trilogia triestina: svevo, joyce, saba
Vertigini - diagnosi differenziale e trattamento
Neuroscienze cliniche del comportamento
Il male maschio
Neuroscienze: esplorando il cervello



Altre Informazioni

ISBN:

9781843121855

Condizione: Nuovo
Dimensioni: 11.01 x 8.25 in Ø 0.65 lb
Formato: Brossura
Pagine Arabe: 136


Dicono di noi





Per noi la tua privacy è importante


Il sito utilizza cookie ed altri strumenti di tracciamento che raccolgono informazioni dal dispositivo dell’utente. Oltre ai cookie tecnici ed analitici aggregati, strettamente necessari per il funzionamento di questo sito web, previo consenso dell’utente possono essere installati cookie di profilazione e marketing e cookie dei social media. Cliccando su “Accetto tutti i cookie” saranno attivate tutte le categorie di cookie. Per accettare solo deterninate categorie di cookie, cliccare invece su “Impostazioni cookie”. Chiudendo il banner o continuando a navigare saranno installati solo cookie tecnici. Per maggiori dettagli, consultare la Cookie Policy.

Impostazioni cookie
Rifiuta Tutti i cookie
Accetto tutti i cookie
X