libri scuola books Fumetti ebook dvd top ten sconti 0 Carrello


Torna Indietro

holtzhausen derina r. - public relations as activism

Public Relations as Activism Postmodern Approaches to Theory & Practice




Disponibilità: Normalmente disponibile in 20 giorni
A causa di problematiche nell'approvvigionamento legate alla Brexit sono possibili ritardi nelle consegne.


PREZZO
169,98 €
NICEPRICE
161,48 €
SCONTO
5%



Questo prodotto usufruisce delle SPEDIZIONI GRATIS
selezionando l'opzione Corriere Veloce in fase di ordine.


Pagabile anche con Carta della cultura giovani e del merito, 18App Bonus Cultura e Carta del Docente


Facebook Twitter Aggiungi commento


Spese Gratis

Dettagli

Genere:Libro
Lingua: Inglese
Editore:

Routledge

Pubblicazione: 08/2011
Edizione: 1° edizione





Note Editore

This volume applies postmodern theory to public relations, providing an alternative lens to public relations theory and practice and developing public relations theory within the context of postmodernism. Author Derina R. Holtzhausen focuses on two key issues and their application to public relations theory and practice: the postmodernization of society, and the possibilities postmodern theories offer to explain and understand public relations practice in today’s changing society. Holtzhausen's argument is that existing theory should be evaluated from a postmodern perspective to determine its applicability to postmodernity. Utilizing practitioner perspectives throughout the volume, she explores the practice of public relations as a form of activism. The volume is intended for scholars and students in public relations. It may be used as a supplemental text in advanced courses on public relations theory, PR management, organizational communication, and related areas.




Sommario

Preface Chapter 1 Postmodernity, Postmodernism, and Public Relations Chapter 2 Postmodern Ethics as a Foundation for Public Relations Activism Chapter 3 A Postmodern View of Public Relations History Chapter 4 Power and the Public Relations Function Chapter 5 Public Relations and the Postmodern Turn in Organization Theory Chapter 6 Public Relations Knowledge and Research in Postmodernity Chapter 7 Activism as the Postmodern Agency of Public Relations




Autore

Derina R. Holtzhausen is professor and director of the School of Media and Strategic Communications at Oklahoma State University. Her published work has appeared in Journal of Public Relations Research, Journal of Communication Management, Communicatio, Journal for Global Competitiveness, and Women in Language, among others. She is a founding editor of the International Journal of Strategic Communication.










Altre Informazioni

ISBN:

9780805855234

Condizione: Nuovo
Collana: Routledge Communication Series
Dimensioni: 9 x 6 in Ø 1.15 lb
Formato: Copertina rigida
Pagine Arabe: 272
Pagine Romane: xvi


Dicono di noi





Per noi la tua privacy è importante


Il sito utilizza cookie ed altri strumenti di tracciamento che raccolgono informazioni dal dispositivo dell’utente. Oltre ai cookie tecnici ed analitici aggregati, strettamente necessari per il funzionamento di questo sito web, previo consenso dell’utente possono essere installati cookie di profilazione e marketing e cookie dei social media. Cliccando su “Accetto tutti i cookie” saranno attivate tutte le categorie di cookie. Per accettare solo deterninate categorie di cookie, cliccare invece su “Impostazioni cookie”. Chiudendo il banner o continuando a navigare saranno installati solo cookie tecnici. Per maggiori dettagli, consultare la Cookie Policy.

Impostazioni cookie
Rifiuta Tutti i cookie
Accetto tutti i cookie
X