libri scuola books Fumetti ebook dvd top ten sconti 0 Carrello


Torna Indietro

dhar upinder (curatore); dubey jigyasu (curatore); dumblekar vinod (curatore); meijer sebastiaan (curatore); lukosch heide (curatore) - gaming, simulation and innovations: challenges and opportunities
Zoom

Gaming, Simulation and Innovations: Challenges and Opportunities 52nd International Simulation and Gaming Association Conference, ISAGA 2021, Indore, India, September 6–10, 2021, Revised Selected Papers

; ; ; ;




Disponibilità: Normalmente disponibile in 15 giorni


PREZZO
86,98 €
NICEPRICE
82,63 €
SCONTO
5%



Questo prodotto usufruisce delle SPEDIZIONI GRATIS
selezionando l'opzione Corriere Veloce in fase di ordine.


Pagabile anche con Carta della cultura giovani e del merito, 18App Bonus Cultura e Carta del Docente


Facebook Twitter Aggiungi commento


Spese Gratis

Dettagli

Genere:Libro
Lingua: Inglese
Editore:

Springer

Pubblicazione: 07/2022
Edizione: 1st ed. 2022





Trama


This book constitutes the refereed proceedings of the 52nd International Simulation and Gaming Association Conference, ISAGA 2021, held in Indore, India, during September 6–10, 2021. 
 
The 24 full papers included in this book were carefully reviewed and selected from 58 submissions. They were organized in topical sections as follows: game design and facilitation; gaming in education; player experience in simulations; and policy formulation and serious games.





Sommario

Game Design and Facilitation.- Bring Joy to Gamers: Adding Renewable Energy Alternative through Sustainable Development Indicators.- The Effects of Structured Instruction on Team Performance.- Facilitated Tabletop Games in a Mediated Environment.- Facilitating Training Simulations for Health Emergency.- Factors and Attributes of Team Players: A Study of Engineering Students in India.- Intercultural Dialogue through Simulation and Virtual Exchange in Education.- Gaming in Education.- The Co-Design of Educational Video Games.- Reframing the Boundaries of Experiential Education Using Cynefin Domains.- Experimental Research: Simulations and Serious Games for Sustainability.- Frame Game as Teaching Methodology in Higher Education: the case of RElastiCity.- “Risk Management can actually be Fun” - Using the Serious Cards for Biosafety Game to Stimulate Proper Discussions about Biosafety.- Social Economy: A Simulation Game in Model Social Enterprises.





I LIBRI CHE INTERESSANO A CHI HA I TUOI GUSTI

E-commerce big data mining and analytics
Mastering microsoft dynamics 365 business central
Data migration management for sap s/4hana
Digital transformation of sap supply chain processes



I LIBRI ACQUISTATI DA CHI HA I TUOI GUSTI

Sketchup. il 3d per tutti
Claroscuro con v-ray. el arte de la iluminacion, materiales y ejercicios para el
Manuale di meccanica
100 pagine sui romani. l'avventura della conoscenza
Crescere con il flauto dolce 2



Altre Informazioni

ISBN:

9783031099588

Condizione: Nuovo
Collana: Lecture Notes in Computer Science
Dimensioni: 235 x 155 mm
Formato: Brossura
Illustration Notes:XI, 297 p. 79 illus., 51 illus. in color.
Pagine Arabe: 297
Pagine Romane: xi


Dicono di noi





Per noi la tua privacy è importante


Il sito utilizza cookie ed altri strumenti di tracciamento che raccolgono informazioni dal dispositivo dell’utente. Oltre ai cookie tecnici ed analitici aggregati, strettamente necessari per il funzionamento di questo sito web, previo consenso dell’utente possono essere installati cookie di profilazione e marketing e cookie dei social media. Cliccando su “Accetto tutti i cookie” saranno attivate tutte le categorie di cookie. Per accettare solo deterninate categorie di cookie, cliccare invece su “Impostazioni cookie”. Chiudendo il banner o continuando a navigare saranno installati solo cookie tecnici. Per maggiori dettagli, consultare la Cookie Policy.

Impostazioni cookie
Rifiuta Tutti i cookie
Accetto tutti i cookie
X