libri scuola books Fumetti ebook dvd top ten sconti 0 Carrello


Torna Indietro

wearmouth janice (curatore); glynn ted (curatore); richmond robin c. (curatore); berryman mere (curatore) - addressing pupil's behaviour

Addressing Pupil's Behaviour Responses at District, School and Individual Levels

; ; ;




Disponibilità: Normalmente disponibile in 20 giorni
A causa di problematiche nell'approvvigionamento legate alla Brexit sono possibili ritardi nelle consegne.


PREZZO
51,98 €
NICEPRICE
49,38 €
SCONTO
5%



Questo prodotto usufruisce delle SPEDIZIONI GRATIS
selezionando l'opzione Corriere Veloce in fase di ordine.


Pagabile anche con Carta della cultura giovani e del merito, 18App Bonus Cultura e Carta del Docente


Facebook Twitter Aggiungi commento


Spese Gratis

Dettagli

Genere:Libro
Lingua: Inglese
Pubblicazione: 10/2004
Edizione: 1° edizione





Note Editore

The challenges posed by the behavior of some pupils can only be properly addressed if support is extended beyond the classroom. Linking theory and practice, this book outlines a range of assessment and intervention techniques at: * District and community level * School level * Classroom level * Individual level




Sommario

Acknowledgements, Preface, Multi-level responses to behavioural issues in schools, Part 1: District and community level, Restorative justice in schools, Culturally responsive school and community partnerships to avoid suspension, Behaviour support in secondary schools: what works for schools?, Part 2: School level, A whole-school approach to behaviour change at Tennyson High School 1998-2003, The education of black children: why do some schools do better than others?, The Hikairo Rationale teaching students with emotional and behavioural difficulties: a bicultural approach, 'One size fits few': a case study of a school that has defied the constraints of a European education system for Plynesian students, Evaluating Teacher Support Teams in secondary schools: supporting teachers for SEN and other needs, Circle time: a much -neglected resource in secondary schools?, Bullying at school: the no-blame approach, learning support units (LSUs): a modern miracle or an old wolf in older sheep's clothing?, Nurture Groups: the research evidence, Part 3: Classroom level, The language of behaviour management, Improving classroom behaviour, Confrontation in the classroom, Part 4: Individual student level, A three-level approach to intervention for individual behaviour, Behaviour in context: functional assessment of disruptive behaviour in classrooms, An introduction to multi-element planning for primary aged children, What is the reality of 'inclusion' for children with emotional and behavioural difficulties in the primary classroom?, what is to be done about bullying?, Might is right? A discussion of the ethics and practicalities of control and restraint in education,Index




Autore

Robin C. Richmond, Janice Wearmouth, Ted Glynn, Mere Berryman










Altre Informazioni

ISBN:

9781843122319

Condizione: Nuovo
Dimensioni: 9.6666667 x 7.4444444 in Ø 2.20
Formato: Brossura
Pagine Arabe: 416


Dicono di noi





Per noi la tua privacy è importante


Il sito utilizza cookie ed altri strumenti di tracciamento che raccolgono informazioni dal dispositivo dell’utente. Oltre ai cookie tecnici ed analitici aggregati, strettamente necessari per il funzionamento di questo sito web, previo consenso dell’utente possono essere installati cookie di profilazione e marketing e cookie dei social media. Cliccando su “Accetto tutti i cookie” saranno attivate tutte le categorie di cookie. Per accettare solo deterninate categorie di cookie, cliccare invece su “Impostazioni cookie”. Chiudendo il banner o continuando a navigare saranno installati solo cookie tecnici. Per maggiori dettagli, consultare la Cookie Policy.

Impostazioni cookie
Rifiuta Tutti i cookie
Accetto tutti i cookie
X